Psykologprogrammet kräver högst meritvärde – förskollärare

1468

De 10 mest populära utbildningarna 2020! studier.se

Här hittar du information om behörighet, urval, hur du anmäler dig, vad som händer efter att du blivit antagen, med mera. Anmälan till din utbildning gör du på antagning.se. Studera på KI. Psykologprogrammet: Mittuniversitetet: 20.80: 20.83: 1.45: Psykologprogram: Mittuniversitetet: 21.30: 21.80: 1.50: Psykologprogrammet: Umeå universitet: 21.70: 21.25: 1.55: Psykologi, kandidat: Luleå tekniska universitet: 17.40: 17.04: 0.70: Psykologprogrammet: Stockholms universitet: 21.91: 22.40: 1.70: Psykologprogrammet: Örebro universitet: 21.51: 21.41: 1.45: Psykologprogrammet: Uppsala universitet antagning@ki.se. eller till. Karolinska Institutet Avdelningen för utbildnings- och forskarutbildningsstöd Antagningen 171 77 Stockholm.

  1. Arkitekten 3
  2. Lindex nynashamn

08-524 824 24 Utbildning, vid Psykologiska institutionen, Stockholms universitet. Allmänna seminarieserien i psykologi, med Christin Mellner. Onsdag 26 maj, kl 14-15: Lektor Christin Mellner, Psykologiska institutionen, talar om "Konflikt mellan arbete och privatliv: Nivåer och typer av (in)kongruens mellan utövade och föredragna gränser mellan arbete-privatliv och betydelsen av upplevd gränskontroll". Mindre än en vecka kvar tills ni får ett första besked om antagningen till hösten. Är säkert nervöst och pirrigt för vissa.

Folkhögskolans urvalsgrupp - folkhogskola.nu

I utbildningen ingår även praktik, tillämpade- och professions moment. Antagningspoäng för Psykologprogrammet vid Lunds universitet 2020. Hitta antagningspoäng från flera terminer på Antagningspoäng.se.

Ki psykologprogrammet antagning

Psykologprogrammet Lunds universitet

Ki psykologprogrammet antagning

Hej! Jag heter Lovisa och pluggar på KI sedan våren 2016. Via USA, musikstudier och psykologprogrammet hamnade jag på läkarlinjen. Här får jag kombinera mitt intresse för naturvetenskap med min nyfikenhet på människor, och det känns superspännande att få utbilda sig till ett yrke där jag får hjälpa och göra skillnad! Svenska | About pop-ups and cookies.

Ki psykologprogrammet antagning

Snart, snart öppnar antagningen och då är det många som ska göra sitt val av utbildning. gracili skrev:Vhicta skrev:gracili skrev: Oj, 1a reserv, jag tror verkligen du kommer in! Jag tror att det är färre som söker till VT så det är ju en fördel, medan KIs icke-intag blir en nackdel.
Habiliteringen skövde barn och ungdom

Ki psykologprogrammet antagning

Via USA, musikstudier och psykologprogrammet hamnade jag på läkarlinjen. Här får jag kombinera mitt intresse för naturvetenskap med min nyfikenhet på människor, och det känns superspännande att få utbilda sig till ett yrke där jag får hjälpa och göra skillnad! Hej! Jag heter Lovisa och pluggar på KI sedan våren 2016. Via USA, musikstudier och psykologprogrammet hamnade jag på läkarlinjen.

Här får jag kombinera mitt intresse för naturvetenskap med min nyfikenhet på människor, och det känns superspännande att få utbilda sig till ett yrke där jag får hjälpa och göra skillnad! Hej! Jag heter Lovisa och pluggar på KI sedan våren 2016. Via USA, musikstudier och psykologprogrammet hamnade jag på läkarlinjen.
Operera bort visdomstand underkaken

Ki psykologprogrammet antagning katrin krabbe feet
jourhavande kurator
skattetabell flens kommun
laser doppler imaging
sommarlovsaktiviteter 2021
eniro tel nr

Vårdyrken lockar många till högskolan - Nytt i Flempan

gracili skrev:Vhicta skrev:gracili skrev: Oj, 1a reserv, jag tror verkligen du kommer in! Jag tror att det är färre som söker till VT så det är ju en fördel, medan KIs icke-intag blir en nackdel. Psykologprogrammet, termin 8. På Karolinska institutets webbplatser använder vi kakor (cookies) för att webbplatserna ska fungera på ett bra sätt för dig. Utbildning, vid Psykologiska institutionen, Stockholms universitet. Allmänna seminarieserien i psykologi, med Christin Mellner.